Your success continues
پایان رویداد کارگاه آموزشی حضوری اینستاگرام کاربردی برای بیزنس‌های کوچک
  ۴ اسفند ۱۴۰۲ | ساعت ۰۹:۰۰

کارگاه آموزشی حضوری اینستاگرام کاربردی برای بیزنس‌های کوچک

  490,000 تومان
  کاشان، ابتدای خیابان امیرکبیر، انتهای بن بست مخمل 6، شرکت ادامه
  مشاوره و پشتیبانی 09100085022
معرفی رویداد

در سال‌های اخیر اینستاگرام رشد انفجاری تجربه کرده و درحالی‌که مسیرش را با یک میلیون کاربر شروع کرد، براساس آمار رسمی متا (شرکت مادر)، اکنون در سال ۲۰۲۲ بیش از دو میلیارد کاربر ماهانه‌ی فعال دارد.

اینستاگرام پلتفرمی اجتماعی است که قبلا روی عکس متمرکز بود؛ اما با تغییرات جدید نظیر اضافه‌شدن بخش Reels، بیشترین تمرکزش را معطوف محتوای ویدیویی کرده است. تا زمانی که حساب کاربری شما عمومی باشد، می‌توانید نه‌تنها برای فالورها بلکه برای افراد دیگری که ازطریق الگوریتم‌های اینستاگرام به حساب شما دسترسی پیدا می‌کنند، محتوا تولید کنید. کاربران می‌توانند با کارهایی مثل لایک، کامنت و... با پست‌های شما تعامل برقرار کنند.

یادآوری دوران پیش از اینستاگرام مشکل است. این شبکه‌ی اجتماعی آثاری گسترده و غیرقابل‌انکار بر جوامع امروزی دارد و منبع درآمد تعداد قابل توجهی از مردم در سراسر دنیا است. اینستاگرام پلتفرمی کم‌نظیر برای ارتباط با برندها و دوستان است و امکان دنبال‌کردن زندگی افراد معروف را فراهم می‌کند.

اگر در پی ساخت حساب کاربری اینستاگرام هستید یا این‌که پیش‌تر حساب ساخته‌اید اما نمی‌دانید چگونه از این شبکه‌ی اجتماعی محبوب استفاده کنید، آموزش کامل اینستاگرام که از ثبت نام تا نحوه کار با اینستاگرام و تمامی قابلیت‌های این پلتفرم را شامل می‌شود، مخصوص شما است. پیش از شروع کار با اینستاگرام، بهتر است با اصطلاحات این شبکه‌ی اجتماعی آشنا شوید.

 

سرفصل مطالب:

  • بهینه سازی صفحه اینستاگرام
  • تبلیغات مؤثر برای جذب حداکثری
  • اصول تولید محتوا اینستاگرام
  • طراحی کمپین فروش

 

یک جلسه 4 ساعته

هدیه: یک هفته پشتیبانی

 

سخنرانان رویداد
محمد جمال پور

محمد جمال پور

مدیر دیجیتال مارکتینگ ادامه

حامیان
شرکت ادامه
برگزار کنندگان
مدرسه ادامه